Education and recommendations
Blog overview
ReBorn kao partner visoke mode
Dana 26.09. je u Family Mallu u Zagrebu održana revija Zorana Mrvoša za kolekciju jesen 2023. U društvu mnoštva poznatih lica s malih ekrana i mnogih drugih, predstavljeni su dnevni, večernji i party komadi namijenjeni odvažnim ženama koje svojim odijevanjem pokazuju stav i osobnost. Kolekciju obilježava monokromni minimalizam, a komadi odišu snagom i pročišćenošću. Zoran Mrvoš je još za vrijeme srednjoškolskih dana u Rijeci izrađivao kostime za predstave. 1992. godine svoju je ljubav prema odjeći zapečatio upisom na Tekstilno tehnološki fakultet u Zagrebu te već kao student sudjelovao na brojnim revijama, između ostalog i na onda vrlo popularnom Fashion Newsu u Opatiji.Kao modni dizajner istaknuo se kreiranjem odjeće za Image Haddad, a najveću popularnost postigao je kroz Lineu Exclusive kada je surađivao s velikim imenima hrvatske scene među kojima su Severina, Vanna, Colonia, Bojana Gregorić, Jelena Veljača, Nina Badrić i mnogi drugi. Nakon toga pokreće svoj brand, a potom se udružuje s Ogi Antunac i s brandom Link započinje inozemnu avanturu od Dusseldorfu, Londonu, Kopenhagena i Pariza do New Yorka. Osim bezvremenskih komada, predstavljena je i tunika nastala u suradnji s Udrugom žena oboljelih i liječenih od raka, a njenom prodajom prikupljat će se sredstva za fond Nisi sama, ideš s nama koji ženama oboljelim od raka osigurava siguran i brz taksi prijevoz na kemoterapiju i s kemoterapije.
Brand ReBorn tvrtke Bibsy Skin Partners s ponosom je dao potporu Zoranu Mrvošu i njegovom hvale vrijednom projektu kroz sponzorstvo. Zoran u svojoj profesiji mora paziti na svaki i najmanji detalj, a vrijedi napomenuti kako ništa manje nije bio detaljan i izbirljiv u selekciji brendova koji će poduprijeti njegov projekt. U Brandu Reborn prepoznao je hrvatski proizvod, stručnjake, inovativne proizvode, kvalitetne i jedinstvene metode rada neviđene na našem tržištu, a nas je privukla izravnost, dosljednost i pristupačnost osobe koja zaista radi vrhunski svoj posao i ta sinergija je vrlo dobar temelj za planirane buduće zajedničke aktivnosti. Humanitarni karakter ovog projekta sukladan je i s našim načinom rada gdje smo u 3 godine rada omogućili tisuće besplatnih pregleda i konzultacija osobama koje i nisu naši klijenti, odnosno kupci, a također nismo propustili naše usluge staviti na raspolaganje svim sudionicima ove revije. Individualni pristup svakom klijentu bilo da se radi o modi ili u našem slučaju proizvodima i uslugama za poboljšanje stanja kože je preduvjet za kontinuirani razvoj i održivo poslovanje te unatoč svim izazovima daje pozitivne i trajne rezultate.
Last blogs
-
15. Jan 2024.
Elysion Pro - Beskompromisna Učinkovitost
-
01. Jun 2022.
Znanost u službi brige o zdravlju kože
-
06. Apr 2022.
Dvostruka metoda čišćenja lica